PUBLICITAT EFECTIVA

OFERTA D' ESPAIS PUBLICITARIS


Què és la publicitat dirigida i segmentada ?
La publicitat dirigida i segmentada és aquella que es direcciona cap al tipus de client que interessa captar, per condició, interés, edad, localització geogràfica, etc. ¿Oi que tu no dirigiries la teva publicitat de venda d' aire condicionat al  Pol Nord ?

La publicitat dirigida i segmentada de Giropàrking
La publicitat a Giropàrking va dirigida a totes aquelles persones d' entre 25 i 54 anys que tenen cotxe, especialment de la província de Girona, encara que també en part a Barcelona.

On es publicita Giropàrking ?
Giropàrking es  publicita al FACEBOOK entre altres llocs, mitjantçant ANUNCIS DE PAGAMENT llençats per  la seva  potent "FAN PAGE"  (amb més de 1200 "fans") que arriba a més de 400.000 perfils.  veure "fan page"

Què són els GADGETS ?
Els gadgets són cada un dels dos anuncis que es veuen en el peu i en el lateral (sota del cercador) de totes les planes  actives de Giropàrking. Contenen el que l' anunciant desitgi ofertar, títol de l' oferta, comentari i enllacen amb la seva plana web o del FACEBOOK.  Són de gran impacte visual.. Tu has arribat a aquesta plana clicant d' amunt un GADGET. L' imatge del gadget la pots aportar tu o te la podem dissenyar nosaltres.

Quantes planes actives tindrà Giropàrking ?
S' espera que en menys de tres mesos més de 20.

Què passa quan t' anuncies en un altre mitjà de comunicació ?
Passa que no optimices recursos, puix pagues els anuncis a raó de l' importància del mitjà  (per exem. un periòdic) i resulta que també pagues perquè  llegeixin els teus anuncis molte gent que no te cotxe o carnet i que a tu no t' interessa arribar..Llenças els diners !!!

Es poden anunciar tot tipus d' activitats ? Un restaurant per exemple ?

Naturalment que sí. Els anuncis a les planes de Giropàrking també són recomanables per molts tipus d' activitats, entre ells: Hotels, Restaurants, Gestories, Immobiliàries (depenent de zones), Professions lliberals, etc etc

I EL MÉS IMPORTANT  !!
Tots els diners recaptats per Giropàrking per aquest concepte són reinvertits en publicitat, creant sinèrgies i efectes multiplicadors que beneficien a tots els seus col.laboradors. És creen el que en microeconomia s' anomena RENDIMENTS CREIXENTS D' ESCALA.

DIT D' UNA ALTRE MANERA ACTUEM "TIPUS COPERATIVA" ON ELS BENEFICIS SÓN PELS ANUNCIANTS, INCLÒS GIROPÀRKING, QUE TAMBÉ PAGA.

PER MÉS INFORMACIÓ TRUCA'M :  Josep. Tel 629 229 462